הדרכת מכירות – המיתוס בסגירת עסקאות, "כל רגע הוא רגע טוב לסגירת עסקה ?", סרטון 5 מיתוך 10

הדרכה במכירות – האם כל רגע הוא רגע טוב לסגירת עסקה ?

הדרכה במכירות במקומות רבים מחייבת את אנשי המכירות לבצע סגירות, בדרך כלל אנו שומעים "תסגרו עסקה", אל תניחו ללקוח, כל רגע נתון שיש אפשרות להכניס שאלת סגירה, צריך לנסות, מקסימום אם תהיה התנגדות, נטפל בה ונבצע סגירות נוספות. תאורטית זאת יכולה להיות המלצה מצוינת,...

הדרכת מכירות – האם התלהבות היא הדרך הטובה במכירות ? סרטון 4 מיתוך 10

הדרכה במכירות – האם התלהבות היא הדרך הטובה ביותר במכירות ?

הדרכה במכירות מלמדת שהתלהבות ממוצר או/ו משירות היא דרך מצוינת להלהיב גם את הלקוח, אבל האם ההתלהבות כשלעצה מספיקה בתהליך המכירה ? האם התלהבות היא הדרך הטבה ביותר להציג את המוצר או השירות ? האם אתם הייתם קונים מאנשי מכירות "מתלהבים" ?

הדרכת מכירות – בניית אמון, המיתוס על שיחת החימום - Small Talk סרטון 2 מיתוך 10

הדרכה במכירות – בניית אמון המיתוס על שיחת החימום Small Talk

אחד החוקים החשובים בתהליך המכירה – להתחיל כל שיחת מכירה בנושא שאינו קשור למכירה, בעיקר בנושאים אישיים, כדי ליצור חיבורים טובים וכימיה חזקה עם הלקוח הפוטנציאלי. כלומר - מכירה טובה חייבת להתחיל בשיחת חימום "Small Talk", האומנם ?

הדרכת מכירות - לקוחות במצב HOLD סרטון 1 מיתוך 10

הדרכה במכירות – לקוחות במצב HOLD "מי שלא קונה אצלי כנראה קונה אצל מתחרה שלי"

המיתוס "מי שלא קונה אצלי כנראה קונה אצל מתחרה שלי" - בסרטון הקודם הצגתי לכם את הסיטואציה שרוב אנשי המכירות מניחים את ההנחה שהלקוח בוחר בהם או במתחרה שלהם ובפועל לאחר הקורונה יש גם אפשרות שלישית, שבדרך כלל אינה נלקחת בחשבון – הלקוח שלכם לא קיבל החלטה (אין...

דרור כהן, יועץ מכירות

יעוץ שיווקי – 10 המיתוסים במכירות שנשברו בשנים האחרונות

חברים יקרים, אני מעלה סרטון מבוא המתאר את השינויים בתהליכי המכירות שנעשו בתקופה האחרונה ובעיקר לאחר הקורונה, וכן ברצוני להזמין אתכם לקבל סדרה של עשרה סרטוני טקטיקות מכירה שישברו לכם מיתוסים של שנים בעולם המכירות.

אדם כותב על קיר זכוכית הגדלת המכירות

אומנות המכירה ושיווק אסטרטגי

המכללה העסקית של לשכת המסחר והתעשייה תל אביב בשיתוף המרכז הישראלי לשיווק מקיימים למעלה מ 18 שנים, קורס מעשי באומנות המכירה ושיווק אסטרטגי לקהל הרחב, שמכשיר אנשי מכירות ושיווק להגיע לתוצאות העסקיות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

איש מכירות במצוקה עם הראש על השולחן

כיצד מגדילים מכירות בארגונים וחברות ?

הידעתם ? מצוקת מכירות נוצרת בעיקר בגלל חוסר מוטיבציה של הצוות ולא בגלל איכות המכירה.
לאחר עבודה אינטנסיבית של למעלה מ 20 שנים כחברת מומחים המתמקדת בליווי ויעוץ עסקי להגדלת המכירות ולאחר מחקר של מאות ארגונים ניתן לגעת בנקודה מרכזית שעוצרת את החברה מלגדול...