NLP for business

 

בס"ד 

מטרת הקורס

מטרת הקורס לספק כלים מעשיים מעולם ה NLP להגדלה ושיפור התוצאות העסקיות בארגונים וחברות על ידי שיפור התודעה העסקית, העצמה אישית, הכרת מודלים להשפעה על הלקוח הפוטנציאלי בתהליך השיווק והמכירה, שימוש בתת המודע והסרת רעשים וחסמים פנימיים. 

 

מסגרת הפעילות כוללת :

 עשרה מפגשים מרתקים של 4 שעות אקדמיות (3 שעות מלאות) אחה"צ בין השעות 17:00-20:00.

 

מרכז הקורס

שחר בורוקובסקי - מתלמידם של טובי המנחים בעולם – ד"ר טד ג'יימס מפתח תאורית קו הזמן, גורדון יאנג  יו"ר איגוד הNLP  באוסטרליה ונשיא אגודת ההיפנוזה האוסטרלית ופיליפה מקאי מפתחת שיטת תרפית המטריקס

שחר הוא יועץ מאמן וחבר בפדרציה הבינלאומית למאמנים ICF, וכן נחשב רב אומן ומנחה NLP  מוסמך. ב 12 שנים האחרונות פעל בתחום ה NLP באוסטרליה והשפיע בצורה יעילה על עשרות ארגונים וחברות. 

  

תוכנית הקורס

שעור 1- המודע  והתת מודע

  • התפקוד של המודע והתת מודע שלנו
  • הבנת ההתנהגות האנושית
  •  הנחות היסוד של NLP והאמונות המנחות
  •  חמשת עקרונות ההצלחה

 

שעורים 2-3 - מודל התקשורת ב-NLP

  • NLP ומכירות
  • חדות חושים וקריאת שפת גוף - קריאת תגובות של אנשים בצורה מדויקת
  • כימיה מידית –כיצד  ליצור חיבור מידי עם כל אחד או כל אחת
  •  מערכות ייצוג - לזהות את דרך התקשורת המועדפת של האדם
  • דפוסי עיניים - לקרוא את מה שעובר לאנשים בראש
  • כיול (קליברצייה) הרחבת הקליטה החושית לגבי שפת גוף ותבניות לשוניות ושימוש יעיל במידע זה.

 

שעור 4 -  שינוי הרגלים ודפוסי חשיבה  

  • עיגון - ניהול מצבים רגשיים, חיבור למשאבים מעגל המצוינות..
  • כיצד להרגיש ביטחון, פוקוס ואופטימיות בכל פעם שאתה רוצה
  • להפסיק חבלה עצמית
  • הסוד להתגבר על דחיינות

 

שעור 5 השפעה ומשא ומתן

  • Reframing- לראות את העולם מנקודת מבט שונה.
  •  הירארכיה של רעיונות - התמונה הגדולה מול הפרטים.
  • מודל משא ומתן NLP - פתרון סכסוכים
  • 5 צעדים מרכזיים בתהליך המכירה
  • Meta Model - טכניקות תשאול אפקטיביות לחשוף את שורש הבעיה

 

שעור 6 אסטרטגיות - איך אנשים עושים מה שהם עושים

  • אסטרטגיות מוטיבציה - כיצד להניע אחרים
  • אסטרטגיות  רכישה
  • מערכת יחסים ואסטרטגיות

 

שעור 7 פרופיל DISC וסגנונות תקשורת

  • סגנון ההתנהגות המועדף עליך (זה אולי יפתיע אותך )
  • 4 סוגי תקשורת שאנשים מעדיפים , ואיך  להשתמש עם כל אחד מהם
  • הסודות לזיהוי סגנון אישיות כהרף עין
  • 2 המניעים הפנימיים של כל סגנון וכיצד להשתמש בם כדי להניע את עצמך ואחרים
  • נקודות החוזק הייחודיות של כל פרופיל וכיצד לנצל אותם לביצועי שיא
  • התאמת המכירה לסגנון הלקוח הפוטנציאלי.

 

שעורים 8-9  - Meta Program – איך להניע צוותים

פרופיל השפה וההתנהגות להכרת דרך הפעולה וההנעה של האדם.

  • גלה כיצד מסננים פנימיים משפיעים על כישורים ומיומנויות שונות.
  • איך אנשים מעבדים מידע
  • כיצד לבחור את האנשים המתאימים ביותר למשרות מסוימות

 

שיעור 10 בניית מערכת שיווקית באמצעות ה NLP 

  • שיווק כללי 
  • מערך שיווקי – בניית המאמר / תמונות / מיקום
  • כותרות קסם
  • כתיבה שיווקית
  • אסטרטגיות שיווקיות
  • שפה שיווקית משפיעה על התת מודע

 

לפרטים נוספים נא מלא פרטיך:
שם: טלפון: דוא"ל:

דף הבית  | פרופיל המרכז  | מאמרים  | לקוחות  | ייעוץ עסקי - צוות היועצים  | קורס מכירות | הדרכת מכירות  | יעוץ עסקי  | למען הקהילה  | צרו קשר  | הלוואות בערבות מדינה  | סרטונים והדרכות שלנו
כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לשיווק    בניית אתרים