שיווק בינלומי

שיווק בינלאומי - פיתוח שווקים וניהול ערוצי הפצה

המרכז - חברת יועצי שיווק מובילה

 

קורס מעשי וייחודי המכשיר אנשי מכירות ומנהלי שיווק לפעול בשיווק גלובלי ובינלאומי, תוך הכרה מוחלטת של הסביבה וצורות הסחר בשיווק גלובלי ובינלאומי. הקורס מספק כלים ואמצעים לחברה ישראלית השואפת לייצא או לשפר את תהליך היצוא שלה.


תפישת הקורס

שני כוחות משפיעים היום על פעילות בינלאומית גלובליזציה מחד ופיצול בין ובתוך השווקים מאידך. כוחות אלו מציבים אתגר לא פשוט למנהלים.

בחברות קטנות יחסית, האתגר הוא גדול עוד יותר שכן נדרש לאתר זירה מתאימה ומיצוב מתאים מול מתחרים גלובליים ומתחרים מקומיים בכל שוק בו הוא פועל. בהתאם לכך הקורס שם דגש מיוחד על הסוגיות עמן מתמודד היצואן הישראלי,  מתן כלים ותפיסה מקצועית שיאפשרו למנהל הישראלי לצאת לחו"ל, לפתח שווקים חדשים או לנהל ערוצי הפצה בעזרת משוקים מקומיים.

 

מסגרת הפעילות כוללת :

 15 מפגשים מרתקים של 4 שעות אקדמיות (3 שעות מלאות) אחה"צ בין השעות 17:00-20:00 


נושאי הקורס :

  • הסביבה הבינלאומית - אלמנטים תרבותיים, חברתיים, פיננסיים, חוקיים ועוד.
  • הבדלים בין שיווק בינלאומי ושיווק בשוק המקומי.
  • כוחות מעודדים וכוחות מגבילים את הסחר הבינלאומי.
  • גלובליזציה. 
  • הכנת תכנית שיווקית ליצוא (s.w.o.t and p.e.s.t analysis).
  • איסוף מידע שיווקי לשם שיפור איכות קבלת ההחלטות.
  • מחקרי שוק ומודיעין עסקי.
  • כלי מימון בינ"ל -קרנות מוסדיים: המדען הראשי, קרן תנופה, מאגדים, קרן בירד ועוד.
  • איתור ובחירת שווקים בינלאומיים היבטים אסטרטגיים וטקטיים.
  • פיזור או ריכוז מאמצים. 
  • שיטות חדירה.
  • שיטות לאיתור גורמי הפצה אפשריים. 
  • בחירת גורם ההפצה המתאים. 
  • עבודה אפקטיבית מול גורמי הפצה.
  • אסטרטגיות בניהול משא ומתן.
  • עקרונות לבניית מצגת מנצחת.
  • כיצד לשווק מוצרים טכנולוגיים בשוק הבינלאומי.
  • המחרה בינלאומית.
  • התאמה לעומת סטנדרטיזציה.
  • היבטי מיסוי בשיווק בינלאומי. 
לפרטים נוספים נא מלא פרטיך:
שם: טלפון: דוא"ל:

דף הבית  | פרופיל המרכז  | מאמרים  | לקוחות  | ייעוץ עסקי - צוות היועצים  | קורס מכירות | הדרכת מכירות  | יעוץ עסקי  | למען הקהילה  | צרו קשר  | הלוואות בערבות מדינה  | סרטונים והדרכות שלנו
כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לשיווק    בניית אתרים