ניהול השיווק והמכירות


  • יועץ שיווקי

    כיצד הופכים צוות מכירות לסיירת מטכ"ל

    כמנכ"ל חברת יועצים מובילה העוסק למעלה מ 17 שנים רק בנושא אחד – ליווי חברות מובילות להגדלת המכירות ולאחר מחקרי שטח של מאות ארגונים וחברות בנושא הגדלת המכירות אני יכול לגעת בנקודה העיקרית שעוצרת את הארגונים מלגדול, מלהתפתח ולשפר את התוצאות העסקיות והיא מצוקת מוטיבציה של צוות המכירות ולא יכולות המכירה כפי שכולם חושבים.

      להמשך...
  • הגדלת המכירות

    כיצד מגדילים מכירות בארגונים וחברות ?

    הידעת ? מצוקת מכירות נוצרת בעיקר בגלל חוסר מוטיבציה של הצוות ולא בגלל איכות המכירה.לאחר עבודה אינטנסיבית של 16 שנים כמנכ"ל חברת יועצים מובילה, בליווי ומחקר של מאות ארגונים וחברות להגדלת המכירות אני יכול לגעת בנקודה המרכזית שעוצרת את החברה מלגדול ולהתפתח והיא בעיית המוטיבציה של צוות המכירות ולא יכולות המכירה כפי שכולם חושבים.

      להמשך...
  • יועץ עסקי

    המשפך השיווקי – כיצד עושים זאת ?

    בעולם השיווקי העכשווי, נבנה לו מושג חדש בשם "המשפך השיווקי" שמטרתו לשפר משמעותית את התוצאות העסקיות של ארגונים וחברות. אם כך, מהו באמת המשפך שמביא לנו יותר לקוחות ויותר מכירות ?

      להמשך...
  • יעוץ עסקי

    עשרת העקרונות למיתוג מעולה

    מיתוג הוא משהו שאתה צריך להתמקד גם כשיש לך עסק שרק הוקם. זה קל וחסכוני יותר לעצב את המותג שלך נכון בפעם הראשונה ,ולא לתקן את זה מאוחר יותר. עם זאת ,לעיתים קשה להתמקד כאשר אתה רק מתחיל. אספתי לכם 10 עקרונות שכדאי לאמץ כדי לעשות מהלכי מיתוג נכונים, ולהבטיח שהעסק שלכם ייראה טוב כבר מהיום הראשון:

      להמשך...
  • יעוץ עסקי

    איך ליחצ"ן את העסק שלך בחמישה צעדים פשוטים

    יחסי ציבור הם כלי שיווקי אפקטיבי במיוחד ונחשבים לאחד הכלים הטובים ביותר ביחס עלות / תועלת.  פרסום ידיעה או כתבה אודות העסק בעיתונות הארצית שווה הרבה יותר מכל פרסום ממומן עליו יכולתם לשלם. קהל היעד שלכם מעדיף לאין שיעור לקרוא ידיעה חדשותית, כזאת שנקייה מפרסום ונושאת עמה "אמת" שנבדקה תחת ידו של העיתונאי והעורך. גם אתם יכולים להגיע לעיתונות ולזכות בחשיפה לעסק, זה פשוט ממה שנדמה לכם. במיוחד לשם כך הכנו רשימה של חמישה צעדים פשוטים שיכולים לעזור לעסק שלכם להמריא:

      להמשך...
  • יועץ עסקי

    מנהיגות והעצמת עובדים

    מנהיגות מתבטאת בפעולה ממוקדת אשר מכוונת אל מטרה ראויה. מנהיג טוב בארגון יגרום לעובד להשיג מעבר למה שהוא חושב שהוא מסוגל.

    רבים סבורים שמנהיג הוא בדרך כלל אדם המשמש בתפקיד מנהל בכיר או מנכ"ל של ארגון, אך האמת היא שמנהיגות אינה קשורה לעמדה, אלא לעשייה!

      להמשך...
  • יועץ עסקי

    בניית המוטיבציה שלך להצלחה

    ישנם שני סוגים עיקריים של וותרנים בעולם

    "זה שמוותר ולעולם אינו מנצח וזה שמנצח שלעולם אינו מוותר "

    מהי מוטיבציה וכיצד ניתן לעורר אותה בקרב עובדים ילדים ואפילו בעסק שלך .

    חשוב לדעת !

    מוטיבציה היא הכוח המניע ארגונים ופרטיים להשיג מטרות ויעדים.  רמת המוטיבציה תלויה במרכיבים הבאים :

      להמשך...
  • יועץ עסקי

    הקמה וניהול מערך המכירות - המדריך המלא

    הקמת מערך מכירות או שדרוג מערך קיים הם הלב ליבו של כל עסק, ארגון או חברה, שהרי פעילות המכירה היא המימון של כל שאר הפעילויות בעסק ותוצאות המכירה הן אלו המשפיעות בעיקר על רווחיות העסק או החברה.

    במאמר זה נפרט את השלבים העיקריים בבניית מערך מכירות איכותי לעסק שאין לו כרגע צוות מכירות או לעסקים שמערך המכירות שלהם אינו מתפקד כפי שמנהלי החברה היו מצפים ממנו.

      להמשך...
  • יועץ שיווקי

    תמהיל השיווק - מבוא לשיווק

    מהו תמהיל השיווק ?

    תמהיל השיווק הוא סך כל הפעילויות השיווקיות שארגון, חברה או עסק נדרשים לעסוק בהם על מנת לקדם שיווקית את עסקיהם.  תמהיל השיווק כולל ארבעה מרכיבים :

      להמשך...
  • יועץ עסקי

    ניהול מכירות - כיצד להצליח במשימה.

    ניהול המכירות למקצוענים בלבד. מנהל המכירות הוא הלב של הארגון, תפקידו לדאוג לפעימות תזרים המזומנים וככל שהו מאומן ומקצוען יותר, כך קצב פעימות (ההכנסות) גדול יותר. מטרתו העיקרית, להגיע למקסימום תוצאות מכירה, בזמן ובהשקעה מינימליים תוך ניצול מרבי של צוות המכירות הקיים ולהציג עליה הגיונית במכירות בכל שנה שעוברת. כדי להצליח במשימה נדרש ממנהל המכירות לבצע את הפעילויות הבאות :

      להמשך...
  • יעוץ עסקי

    משובים אישיים לצוות המכירות

    כמנכ"ל חברת יועצים מובילה, אני נשאל על ידי מנהלי חברות קטנות לגבי אפקטיביות ביצוע משובים אישיים ממוקדים לעובד. חלק מהמנהלים שואלים "מה אני לא יכול לתת לעובד משוב על הדרך, אני רואה אותו כל הזמן ?"  או "מה משוב אישי יכול לעזור לביצועים של העובד ?" בשל החשיבות הגדולה למתן משובים אישיים אני מצרף לכם מאמר זה שילמד אתכם אודות תרומתו של המשוב וגם כיצד לבצע אותו בצורה איכותית. 

      להמשך...
  • מנהל הדרכה

    הדרכות עסקיות – מגוון הדרכות להצלחת המינוף העסקי-שיווקי

    הדרכות רבות מוצעות לחברות ועסקים אך ברוב המקרים, מדובר באירועים מזדמנים אשר אינם טומנים בחובם אפיון מלא של הצרכים ונקודות החולשה. הדרכות עסקיות, לעומת זאת, מהוות אוסף של פעילויות מושכלות אשר מטרתן היא לשפר את איכות העבודה ושביעות הרצון ממנה ולקדם את השיווק והמכירות של כל אחד מהנפשות הפועלות בעסק.

      להמשך...
  • יועץ עסקי

    ייעוץ עסקי – מייעלים את הפעילות העסקית

    כל עסק או חברה שואפים לגדול, להתפתח ולפעול נכונה אל מול כל אילוץ שעולה. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת תלויה בתהליכי ייעוץ עסקי ביקורתיים ואובייקטיביים אשר מבוצעים על ידי גורם חיצוני מנוסה. להלן מטרות ייעוץ עסקיוכיצד הוא מבוצע בפועל...

      להמשך...
  • יעוץ עסקי

    הקשר בין מערך השיווק למערך גיוס עובדים

    ברגע שארגון מתחיל בתהליך חיפוש עובדים (וגם אם אינו מחפש עובדים באופן אקטיבי יש מחפשי עבודה שפונים אליו בדרכים שונות, כמו משלוח קורות חיים דרך אתר הבית) מגיעים אליו המוני מועמדים. רק אחוזים ספורים מביניהם יקלטו בארגון, אבל כל השאר יצרו אתו מגע בדרך כזו או אחרת. החוויה שיחוו במגעם זה עם הארגון משפיע על תדמיתו בעיניהם. זו סוגיה שיווקית פאר-אקסלנס.

      להמשך...
  • כיצד לנהל מוטיבציה של עובדים ?

    כיצד לנהל מוטיבציה של עובדים ?

    העובדים שלנו (ואנשים בכלל) מונעים (מלשון הנעה, מוטיבציה) מגורמים שונים: מימוש עצמי, בטחון, הערכה, שייכות ועוד הם חלק מהגורמים שמניעים אותנו. (אגב כסף בניגוד למה שמקובל לחשוב הוא לא מניע עיקרי- ראו לדוגמא בעלי ממון שיכולים להרשות לעצמם לא לעבוד כל ימי חייהם ובכל זאת בוחרים להמשיך ולעסוק בפרויקטים שונים או לחילופין עובדי מפעלים טרם סגירתם, שלא מקבלים שכר ובכל זאת מגיעים לעבודה..)

      להמשך...
  • יועץ עסקי שיווקי

    מנהיגות ומצוינות בניהול מכירות

    אנשי המכירות הם האנשים שלאף ארגון אין זכות קיום בלעדיהם. כולנו זוכרים זאת...אך השאלה המעניינת היא היא האם הארגון באמת פועל כך? יתרה מזאת...האם איש המכירות שלכם מרגיש כך? עם תחושות...קשה להתווכח.אנשי המכירות הם אלו שאחראים על הכנסות החברה, להפוך את החברה לריווחית זה תפקיד של משהו אחר בארגון, אולם למכסם את תוצאות אנשי המכירות זהו בהחלט אחת המשימות שראוי לקחת בכובד ראש בכל ארגון.

      להמשך...
  • סלעית נבון - יועץ שיווק

    השירות המוכר

    מהו שירות מוכר?

    מדוע הוא העולם העסקי האמיתי למעשה?

    איך זה שאפשר להפוך לקוח מתלונן ללקוח שרוכש מחדש?

    ואיך עושים את זה?


    הזמן למעבר בין שירות למכירה מורכב ממבנה העסק, סוג המוצר ונקודת הקניה החוזרת. בכל מקרה, כדי להגיע ממעבר שירות למכירה נדרשים השלבים הבאים. הזמן שלוקח לייצר אותם הוא הזמן שייקח לכם בארגון/ בעסק. לא ניתן לדלג על השלבים מכיוון שהם השלבים בתהליך השירות, הם גם  בדיוק השלבים בתהליך האמון מחדש מול הלקוח, התהליך הרגשי שעובר בחווית השירות מולכם.

      להמשך...
  • קניין רוחני ככלי שיווקי

    רבים אינם מודעים לכוחו של הקניין הרוחני לקידום עסק ושיווקו. עולם הקניין הרוחני נתפס ככזה השמור בעיקר לממצאי פטנטים, והשגת קניין רוחני נתפסת ככזו הכרוכה בעלויות גבוהות. ואולם, עולם הקניין הרוחני, המורכב ממספר תתי תחומים, יכול לספק בידי העסק שלך כלים בעלי חשיבות בלתי מבוטלת, שעלותם אינה גבוהה כמו שניתן לחשוב. חשוב כי כל בעל עסק חשוב יכיר את הפוטנציאל השיווקי של הקניין הרוחני שלו, קניין שמושג לאחר השקעת משאבים רבים.

      להמשך...
  • מיתוג חברות בשווקים עסקיים (B2B)

    למרות ההסכמה הגורפת לגבי חשיבות ההשקעה במיתוג החברה ולמרות הוכחות חוזרות ונשנות להצדקה העסקית בהשקעה בפרסום בונה מותג, חברות הפונות לקהל עסקי ומוסדי (B2B), נוטות להזניח פעילות חשובה זו.

    מותג חזק מאפשר לחברות באותם מאמצי מכירה, להגיע לקהל רחב יותר, להשיג רמת מכירות גבוהה יותר במחיר גבוה יותר וליצר סוג של חסינות מול פעילויות מתחרים ותנודות בשוק. יתרון  זה חשוב במיוחד המנסות לחדור לשוק חדש, או המתמודדות עם תחרות גוברת וריבוי שחקנים.

      להמשך...
  • דרור כהן
  • דרור כהן

    ארגז כלים לניהול יעיל של צוותי מכירה

    בשנים האחרונות עם כניסת מודעות השיווק היזום והתגברות הצורך להילחם על נתחי שוק מצומצמים החלו חברות רבות לשדרג את מערך המכירות ולמקציע את הצוות. מאמר זה מהווה ארגז כלים למנהלים המעונינים "להישאר במשחק" ולשפר את התוצאות העסקיות בארגונם.

      להמשך...
  • דרור כהן

    הדרך להכין תוכנית עבודה לשנת 2012

    מנהלי ארגונים וחברות פועלים באופן שונה בכל סיום שנת עסקים. רובם מסכמים את השנה החולפת על ידי חישובי הכנסות, הוצאות ורווחיות, תוך ניסיון לנתח מה ניתן ללמוד מהשנה החולפת לגבי השנה החדשה ובעיקר כיצד ניתן להתייעל ולצמצם עלויות. חלק אחר של המנהלים, בעיקר בארגונים גדולים שהניהול בהם מקצועי ולרוב כאשר המנכ"ל שכיר, נדרש ממנו להכין תוכנית עבודה אופרטיבית המתארת מערכת יעדים עתידית לצד הדרך להשגתם.

      להמשך...
  • אסף שטרן

    ניוזלטר (Newsletter) – מותרות ? או מוצר בסיס הכרחי לשמירה על קשר תמידי עם הלקוחות שלך ?

    הכול על השרות , הצורך בו , היתרונות ודרכי הפעולה.

    "כבר הרבה זמן שאני חלשה " ציינתי בקול ענות חלושה בפניי רופא המשפחה שלי ופני התעוותו  תוך שמיטת שפתיי הצידה ברפיון " אני אוכלת בשר , דגים , ופירות אבל עדיין אני סובלת מעייפות החומר, חלוש'ס תמידי, וחוסר מוטיבציה לפעול פיזית בכל תחום" הרופא צקצק בלשונו באכזבה הפנה אותי למספר בדיקות דם (שלעולם לא אלך לעשות ) והציע לי ויטמינים שאמורים לחזק אותי ולשמור עליי פעילה, חיונית, ומתפקדת בחברה.

      להמשך...
  • המנהל כמקצוען – תהליך קבלת החלטות

    כמנהל חברת יועצים המלווה את הארגונים המובילים ביותר במשק הישראלי, אני מוצא אלמנט מהותי שחוזר על עצמו ומבדיל בין ארגון בריא ומצליח לבין ארגון חולה או במשבר. כשנוסחת הפלא הינה ביכולת הניהולית של הצוות הבכיר ומנהלי הביניים. בעסקים המנוהלים גרוע, ניתן למצוא תרבות ארגונית המעידה על מטרות נמוכות, צוות מבולבל, היעדר מערכת הגדרת תפקידים ברורה וחוסר תיאום מוחלט בין המנהלים. לאחרונה אני מוצא בעלי חברות רבים המעדיפים לגייס מנהלים מקצוענים שכירים לדרגות ניהול בכירות ואף להיות מנוהלים על ידם כשהמטרה הצלחת העסק.

      להמשך...
  • ניהול קו קופות

    קו הקופה הינו למעשה האזור הקרוב, סביב הקופה הכולל גם את החלל האחורי לעמדת הקופאי. זהו האזור האחרון בו הקונה נמצא באינטרקציה בינאישית עם המוכר ולעיתים אף היחידי בכל מסעו בנקודת המכירה. יש לקחת בחשבון שזהו אזור סואן בנקודת המכירה וללא אסטרטגיה ומסחור נכונים יכול לגרום לנזק לא קטן בנקודת המכירה. יותר מ 70% מהקונים מתפתים לרכוש מוצרים בקו קופה וחלק לא מבוטל של קמעונאים מנסה ליישם זאת ללא הצלחה . כך  אזור הקופות בלא מעט חנויות נראה לעיתים אחרי מלחמה עמוסה במוצרים של "הרגע האחרון".

      להמשך...
  • דרור כהן

    ניהול אפקטיבי של ישיבות צוות

    מנהלים רבים מוצאים לנכון לקיים אחת לתקופה ישיבות שיווק, מכירות, שירות או סתם ישיבות צוות במטרה לעדכן ולהתעדכן בנעשה בשטח. הישיבות והמפגשים מהווים כלים משמעותיים לקידום מטרות וצרכים של ארגון, מנהל או פרויקט ולדרך שהישיבה מתנהלת יש השפעה מכרעת על תוצאותיה.

     

    בארגונים אחדים ישנה תרבות ארגונית בה להתנהלות הישיבה יש משמעות, כך שישנה הקפדה להגדיר מטרות, לזמן בדיוק את מי שצריך, עמידה בלוחות זמנים וקביעת מועדים ליישום תוצאות הישיבה. בישיבה אפקטיבית חובתו של מנהל הישיבה להוציא את המשתתפים "מתודלקים" במוטיבציה חיובית ובאווירה טובה לביצוע המטלות שנקבעו בה.

      להמשך...
  • לקוח סמוי כיצד עושים זאת ?

    בעלי עסקים ומנהלי ארגונים צריכים לשאול את עצמם לא פעם עד כמה הם מרוצים מאופן התפקוד והביצוע של מערך המכירות? האם הם באמת מכירים את אנשי המכירות והמקצועיות שלהם? מהי רמת הפיקוח והבקרה עליהם, מה נעשה בנקודת המכירה והחשוב מכל – כיצד ניתן לנצל את רצפת המכירה בצורה המקסימאלית?

      להמשך...
  • ייעוץ עסקי – צפי בעיות, מניעתן ופתרונן

    ייעוץ עסקי – צפי בעיות, מניעתן ופתרונן

    אחת התופעות המעניינות שקורות לא פעם בעסקים היא שעסק מסוים, למרות העובדה שיש לו צבר הזמנות גדול ולמרות העובדה שהעובדים בעסק משקיעים בו את כל מאודם, עדיין הוא נמצא בקשיים באופן קבוע, מפגר בתשלומים לספקים ונמצא כל העת כשהחרב מונחת על צווארו. הסתייעות בשירותיו של יועץ עסקי מיומן עשויה לשנות מן היסוד את המצב ולשפר אותו לאין ערוך.

      להמשך...
  • ייעוץ שיווקי והגדלת המכירות

    ייעוץ שיווקי והגדלת המכירות

    שני התחומים הבעייתיים ביותר בכל עסק שהוא הם השיווק והמכירות מצד אחד וגביית חובות מצד שני. על כל אחד מאלה יקום וייפול העסק. מרבית המנהלים והבעלים של עסקים מודעים לבעיות הללו ומנסים לנקוט בכל האמצעים על מנת לחזק את הנקודות החלשות. שכירת שירותיו של יועץ שיווקי היא אחת השיטות לחזק את מערכת השיווק והמכירות בחברה.

      להמשך...
  • רעיון לראיון

    רעיון לראיון

    ראיון עם מועמד לעבודה דורש מהמנהל להתרשם מההתאמה בין המועמד לבין צרכי התפקיד ותרבות הארגון. לא פשוט לעשות זאת, לאור מסגרת הזמן המוגבלת וכן משום שרוב המנהלים אינם בעלי רקע מתחום משאבי אנוש.

      להמשך...
  • רטרוספקטיבה בועתית

    רטרוספקטיבה בועתית

    כבר דובר רבות על הסיבות לצמיחת בועת ההיי-טק, על החלומות הגדולים שנטוו, על השיטה ועל המכה ובעיקר על הסיבות (הרבות) לנפילה, מה כבר ניתן להוסיף שלא נאמר. אך בכל זאת נדמה שדווקא נושא חשוב אחד, אפילו קריטי, הצליח לחמוק מדין וחשבון נוקב - השיווק. קביעה זו תגרום לוודאי הרמת גבה אצל אי אלו דמויות בתעשייה - מה השיווק קשור הרי עוד לא סיימנו את הפיתוח? אבל כאן, אולי, טמונה בדיוק הבעיה - לקות תפיסתית לגבי מהו שיווק בכלל, שלא לומר מומחיות בתחום, הנה בלבו של כל תחום, כמעט, הקשור לאי הצלחתו של המיזם.

      להמשך...
  • ניהול אפקטיבי על ציר הזמן

    הזמן הוא מצרך מוגבל. אי אפשר לקנות זמן ואי אפשר לייצר זמן יש מאין, אך בהחלט ניתן לנצל את הזמן הנתון באפקטיביות גבוהה יותר.

      להמשך...
  • ניהול אפקטיבי של מערך המכירות - חלק ב

    בפרק הקודם דנו בשאלה, מיהו מנהל המכירות האידיאלי וכיצד בוחרים אותו, אבל אם אתה במקרה מנהל המכירות כיצד עליך לפעול?

      להמשך...
  • ניהול אפקטיבי של מערך המכירות חלק – א'

    בחברות ובארגונים רבים, בחירת מנהל מכירות מקצוען, היא אחת ההחלטות הקשות ביותר ליזמים ומנהלים, הצלחת העסק והכנסותיו תלויות באופן ישיר בפונקציה זו. לעיתים בייעוץ שיווקי, כאשר אני נדרש לאפיין מכשולי מכירה בתפקוד צוות המכירות, בתהליכי העבודה שלהם ובפעילות השטח, נמצא לרוב כי המקור לתפקוד הלוקה של המחלקה וחוסר ניצול פוטנציאל המכירות, הוא מנהל המכירות שפועל בחוסר מקצועיות וללא מתודיקה ניהולית. בחלק זה של המאמר, אגדיר מיהו מנהל המכירות האידיאלי, כיצד לבחור בו. בחלק ב', אספק כלים מעשיים למנהלים המעוניינים "להישאר במשחק" כמקצוענים.

      להמשך...
  • מערכת ניהול שיווקית והטמעתה

    מערכת ניהול שיווקית והטמעתה

    עבור כל חברה, גדולה כקטנה, בנייתה של מערכת ניהול שיווק מובנית הנה נושא מרכזי וחשוב מעין כמותו המהווה מפתח להצלחת החברה. תפקידה של מערכת הניהול לטפל בנושא השיווק הן ברמה הטקטית והן ברמה האסטרטגית ולנווט את החברה להצלחה. ניסיון בינלאומי מוכיח כי חברות שהפעילו מערכת ניהול שיווק כלשהי השיגו תוצאות טובות לאין שיעור לעומת חברות שלא נקטו בגישה כזו.

      להמשך...
  • מנהל שיווק או מכירות! האם אתה עומד בתקן?

    מנהל שיווק או מכירות! האם אתה עומד בתקן?

    את השאלה הזו ככל הנראה שלא נשמע בקרוב בישראל, אבל באירופה בהחלט הולכת ונרקמת מציאות חדשה של מקצוענות בשיווק. רופאים, רואי חשבון, עורכי דין, מהנדסים ואפילו מורים – כולם זקוקים כידוע להכשרה והסמכה מקצועית ופורמאלית בכדי לעסוק במשלח ידם. אך מה בנוגע לעוסקים במקצועות השיווק והמכירות ? האם אלו האחרונים חפים מכל אחריות מקצועית ?

      להמשך...
  • לרשת שיווק גדולה דרושה חדשנות על המדף

    לרשת שיווק גדולה דרושה חדשנות על המדף

    המומחה והמרצה למיתוג ארז חגי על מגמה שיווקית חדשה-יחסת: לוביסטים קמעונאים, הפועלים עבור חברות קטנות ובינוניות במטרה לשנות, להשפיע ולהביא להחדרת מוצרים חדשים לרשתות השיווק הגדולות בארץ ובעולם

      להמשך...
  • לדבר איתם רוסית זה לא מספיק

    לדבר איתם רוסית זה לא מספיק

    המומחה והמרצה למיתוג ארז חגאי מאמין שככל שיותר ויותר יחצנים ישפרו את המודעות והידע שלהם אודות ציבור דוברי השפה הרוסית, כך תינתן לקהל היעד הזה הזדמנות לבחור את השירותים והמוצרים הטובים והנכונים עבורו .

      להמשך...
  • יועץ - כיצד בוחרים אותו

    חברות וארגונים רבים נעזרים ביועצים עסקיים לצורך שיפור התוצאות העסקיות בארגונם ולעשיית "סדר" ארגוני שכן "אורח לרגע מוצא כל פגע" – למנהלי הארגון ולבעליו קשה לראות מבפנים מה שיועץ או גוף חיצוני יכול לאתר בראיה מקצועית ובלתי רגשית . השאלה החשובה ביותר לפני לקיחת יועץ כל שהוא לארגון הינה, האם אנו יודעים לבחור את היועץ האידיאל ? מצ"ב לפניכם רשימת "טיפים" כיצד לבחור את היועץ המתאים ביותר לארגונכם .

      להמשך...
  • טלמרקטינג - מערך פנימי או חיצוני?

    חברות טלמרקטינג חיצוניות או מערך טלמרקטינג פנימי של החברה? זוהי שאלה ששואלים כל מנהלי החברות או היזמים המעוניינים לשווק את מוצריהם/שירותם לחתך הלקוחות הפוטנציאלי, בין אם המוצר/שירות ותיק ובעל שם ובין עם המוצר/שירות נמצא בשלבי חדירה

      להמשך...
  • ההשתתפות במכרזים כמינוף עסקי

    ההכרה העולמית בחשיבותם של עסקים קטנים ובינוניים כמנופי צמיחה למשק הביאו את ממשלת ישראל להסיר את החסמים הממשלתיים בפני אותם עסקים בהשתתפות במכרזים. בתחילת שנת 2007 הוציא החשב הכללי הוראת שעה שעניינה הסרה זו, המונעים מעסקים קטנים ובינוניים להשתתף במכרזי הממשלה

      להמשך...
  • חברה במשבר - כיצד נוהגים

    בשלוש השנים האחרונות יצא לי לנהל כיועץ חיצוני מספר חברות הנמצאות במשברים בשל מגוון סיבות : מצוקה כלכלית, סכסוך בין הבעלים, תקשורת לקויה בין ההנהלה לעובדים, חוסר כימיה בין המנכ"ל לבעלים וחברות שאינן מנוהלות בצורה מקצועית.

      להמשך...
  • הסודות הכמוסים להקמת מערך טלמיטינג יעיל

    כניסה למיתון, אופק מדיני שאינו ברור, צמצומי תקציבים וסגירת עסקים מהווים חלק נכבד מכדור השלג של דילול הפעילות העסקית . בהמשך לכתבתי הקודמת "משיווק פסיבי לשיווק יזום" בה כתוב כי, "לעסקים שאינם מבצעים שיווק יזום אין זכות קיום", נשאלת השאלה כיצד ליזום פעילות שיווקית יעילה ? בתקופה האחרונה חברות רבות הבינו כי הדרך היעילה לחדור ללקוחות פוטנציאלים מתחילה בשפופרת.

      להמשך...
  • הנעת העובדים כחלק מאסטרטגיית החברה - חלק ב'

    בהמשך לחלק א' על השיטות היעילות לבניית מוטיבציה שהוגדרה ככוח או דחף אישי הנוצרים כאשר צרכים גופניים, נפשיים או חברתיים תובעים את סיפוקם ובהמשך להנחה כי שהעובד מונע להשקיע מאמץ, מפני שהוא פועל על פי שיקולי כדאיות ותועלות גלויים והגיוניים שיספקו לו תרומה כלכלית, רעיונית, נהנתנית או סטאטוס ומעמד. להלן המשך הטיפים: חברות ועסקים רבים מקבלים החלטה כי מוטיבציה גבוהה של עובדים היא חלק מאסטרטגיית החברה וזאת מתוך הנחה שאיכות העבודה, שירות הלקוחות וכמות המכירות תלויים באופן ישיר לרמת המוטיבציה של העובד.

      להמשך...
  • הנעת העובדים כחלק מאסטרטגיית החברה - חלק א'

    חברות ועסקים רבים מקבלים החלטה כי מוטיבציה גבוהה של עובדים היא חלק מאסטרטגיית החברה וזאת מתוך הנחה שאיכות העבודה, שירות הלקוחות וכמות המכירות תלויים באופן ישיר לרמת המוטיבציה של העובד

      להמשך...
  • המנהל הישראלי לעומת מקבילו מאירופה

    לפני כשנתיים, נוכחתי במפגש עסקים בינלאומי בגרמניה במטרה לבצע שיתופי פעולה לבניית מערכת קשרים ורשימת אנשי קשר לקידום פעילויות שיווקיות

      להמשך...
  • באש ובמים

    הקמת עסק, התרחבת, לקחת עובדים, עשית את כל הדברים המוצלחים והעסק התרחב. נפלא. היום אתה יודע הרבה דברים שלא ידעת פעם ויש סיכוי שאתה "תקוע" עם כמה שגיאות מהעבר.

      להמשך...
  • המחרה להמונים

    אדוני כמה אתה מוכן לשלם? גברת זה יקר לך? פתרון ואן-ווסטנדורפ למדידת רגישות למחיר.

      להמשך...
  • הגדלת המכירות על ידי שיפור השירות

    אין זה סוד ששירות טוב הוא מתכון להצלחה, אך כיצד מתרגמים שירות טוב לשיפור בתוצאות העסקיות? במאמר זה אדגים ואפרט על הקשר הישיר בין שירות מעולה להגדלת המכירות

      להמשך...
  • הדרך להצלחה היא במיקוד - האם את/ה ממוקד/ת?

    הדרך להצלחה היא במיקוד - האם את/ה ממוקד/ת?

    השנה מתקרבת לסיום וזו השעה שהמצליחנים מתחילים לעשות חשבון נפש על הישגים הצלחות/כישלונות אליהם הגיעו בתחום העסקי, משפחתי וחברתי.

      להמשך...
  • דיוור ישיר אפקטיבי

    דיוור ישיר אפקטיבי

    עסקים רבים משתמשים בדיוור ישיר כחלק משיטות השיווק של הארגון עם כל היתרונות והחסרונות הגלומים בשיטה. אמנם הדיוור מהווה כלי שיווקי זול אך אחוזי ההצלחה שלו נמוכים מאוד. כדי לתת כבוד לעסק, רצוי להכניס את חומר הדיוור למעטפה אישית עם שם נמען ספציפי וכתובת בהתאם

      להמשך...
  • ביצוע מחקרי שוק יעילים בתקציב מצומצם (או בלי תקציב בכלל)

    כל עסק קטן או גדול רוצה להצליח. לא משנה אם אתה שוחה במים אדומים או במים כחולים. כדי להצליח צריך להכיר את השוק בו העסק פועל ביסודיות

      להמשך...

דף הבית  | פרופיל המרכז  | מאמרים  | לקוחות  | ייעוץ עסקי - צוות היועצים  | קורס מכירות | הדרכת מכירות  | יעוץ עסקי  | למען הקהילה  | צרו קשר  | הלוואות בערבות מדינה  | סרטונים והדרכות שלנו
כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לשיווק    בניית אתרים