השיווק באינטרנט


  • יעוץ שיווקי עסקי

    מיתוג עצמי- הבסיס לשיווק באינטרנט

    "מתג את עצמך בפייסבוק ולקוחות יחפשו אותך בגוגל"

    בשלב הראשון, אחרי הכנת הפרופיל האישי והכנסת הפרטים בדף הפייסבוק,  מומלץ ליצור סרטון או מצגת  ש"ימשכו" חברים להצטרף אליך.   זכור: בפייסבוק אנשים מצטרפים לאנשים.

    כדי להיות רלוונטי ומעניין, חשוב להזין את הדף שלי פעם ביום לפחות.  לא חייבים לכתוב מאמר, מספיק לשתף, להכניס תמונה עדכנית ומעניינת, להתייחס לנושא "חם", או אפילו לספר משהו אישי (לא לשכוח שמדובר ברשת חברתית בסופו של יום).

    כדאי שתדע שדף הפייסבוק שלך הוא "הפנים שלך" בדיוק כמו אתר אינטרנט.

      להמשך...
  • יעוץ שיווקי עסקי

    התפתחות השיווק באינטרנט

    לאן עולם השיווק  הדיגיטלי מתקדם?

    בעוד זמן לא רב, בעלי העסקים יוכלו להקים ולנהל קמפיינים פרסומיים בעצמם. זה קורה כבר ב- Facebook   שהופכת לאט או מהר (תלוי איך מסתכלים על זה) מרשת חברתית לרשת פרסומית לעסקים בו מנוהלים דפים עסקיים בלבד.

      להמשך...
  • יועץ שיווקי

    חשיבות הפרסום באינטרנט כחלק מאסטרטגיה שיווקית

    האם אתה מפרסם את עצמך ברשת?


    מי מאיתנו היום לא משוטט לפחות פעם ביום ברשת אם זה בגוגל לצורך חיפוש ספציפי או סתם להנאתנו ברשתות החברתיות כדי ל"התעדכן".

    סיסמאות  כגון: "אל תאחר את הרכבת!" או "אם אתה לא שם אתה לא קיים!" מאוד רלוונטיות בכל הקשור לפרסום ברשת.   כל עסק צריך להתאים עצמו לשינויים בהרגלי הצריכה. אמנם המודעות בקרב בעלי העסקים ונותני השירותים, הולכת וגדלה אבל עדיין לא מספיק לטעמי, בישראל לפחות.

      להמשך...
  • יועץ שיווקי

    אינתיפאדת הפייסבוק

    הרשת גועשת ורועשת, יש בכוחה להמליך מלכים וגם להעלותם על המוקד. גם סרטון פשוט שיוצא מההקשר עשוי לגרום לפגיעה אנושה במותג, בארגון או בפירמה, אך הנושא מוכפל כאשר הרקע הוא פוליטי או ביטחוני או מדובר ישירות באירועים ביטחוניים.

      להמשך...
  • שיווק באינטרנט

    שיווק באינטרנט - כוחו של העולם הדיגיטלי

    ללא ספק, העולם שלנו הולך וקטן. הטכנולוגיה, הסקרנות האנושית, אפקט העדר, גלובליזציה, תהיה הסיבה אשר תהיה ותקראו לזה בכל שם שתבחרו, אנחנו חיים בעידן בו המרחק הפיזי לא באמת משנה - חדשות, ידיעות, אירועים, אנשים - הכל נמצא במרחק נגיעה, או קליק, או ציוץ, או תגובה.

      להמשך...
  • יועץ שיווקי

    כיצד להפוך שיווק לתוצאה באמצעות מערכת שיווק אלקטרוני ?

    שיווק. כולם מדברים על זה בהקשר לעסק שלהם ורוצים לעשות זאת בצורה הנכונה ביותר. אבל לאחר שנקטתם בכל פעולה שיווקית אפשרית, הגיע הזמן להפוך את השיווק לתוצאה מול לקוח קיים ולקוח פוטנציאלי. אז עושים זאת נכון? באמצעות ניוזלטר ומערכת שיווק אלקטרוני כמובן.

      להמשך...
  • זוהר גולן

    שיווק באמצעות סרטונים - הדרך לגייס לקוחות חדשים ולעקוף את המתחרים

    בתחילת שנת 2006 אותתה חברת הענק על כוונותיה, כאשר רכשה גוגל את אתר שיתוף הוידאו YOUTUBE תמורת 1.65 מיליארד דולר , ועם הצלחה קשה להתווכח ,כיום בכל שעה מועלות 2400 שעות וידאו ל YOUTUBE לבדו. ואם אנו משווים את הכמות הזאת לסרטי קולנוע אזי בכל שעה מועלים כ- 1600 סרטי קולנוע באורך מלא.

     

    שנה לאחר מכן ,בשלהי שנת 2007 השיקה גוגל את מנוע החיפוש המעורב שלה, אשר באמצעותו הגולש מקבל תוצאות חיפוש ממקורות שונים ומגוונים כג

      להמשך...
  • זהר עמיהוד

    אל תאשים את גוגל חלק 2 מתוך 2

    אחד הפרמטרים המרכזיים באלגוריתם של גוגל הם הקישורים. לארי וסרגי היו תמימים בתחילת דרכה של גוגל והם סברו שאם הם יספרו (אחד, שניים, שלושה ...) את מספר הקישורים המפנים לאתר הם יוכלו להסיק מכך עד כמה התוכן איכותי באתר, כי אם כל כך הרבה אתרים מקשרים (במובן מצביעים) על אתר מסויים כנראה שהם עושים זאת מסיבה טובה.

    ברגע שמקדמי אתרים הבינו שכך הוא הדבר הם החלו  לפזר קישורים תחת כל אתר רענן ובכל דרך שמצאו לנכון, למשל, על ידי החלפת קישורים: תן לי קישור ואתן לך קישור ואז רופא שיניים נתן קישור לאתר של מעצבת פנים שהיא מצידה החזירה לו קישור. פנסיון לכלבים קישר לאתר לאפיית עוגות מתוקות והם נתנו לו קישור בחזרה. האם זה קישור רלוונטי? האם הקישור הזה נותן ערך לגולש או שהוא נעשה אך ורק לשיפור הדירוג?

      להמשך...
  • זהר עמיהוד

    אל תאשים את גוגל חלק 1 מתוך 2

    מקדמי אתרים באינטרנט נהיו הרבה יותר אגרסיביים והם מתרכזים בעיקר בכיבוש המקום הראשון בגוגל בשלל מושגים ולפעמים הם שוכחים את המטרה שלשמה הם מקדמים את האתר והיא לספק מידע רלוונטי לגולש.

    בשנה האחרונה עושה רושם שמספר רב של אתרים בעלי תוכן ירוד ומלאי פרסומות הצליחו להתברג למקומות ראשונים בתוצאות הדירוג של גוגל והשאירו מאחור אתרים בעלי תוכן מקצועי באיכות מעולה. כלים אוטומטיים להפצה וכוח עבודה זול במזרח אסיה גורמים לכך שהאינטרנט מוצפת בתכנים אותם מכנים בגוגל Low shallow.

      להמשך...
  • זהר עמיהוד

    מחקר מילות מפתח - חלק 2 מתוך 2

    כלי מילות המפתח של גוגל ייתן לך רשימה ארוכה של ביטויי מפתח לפי ביטוי או ביטויים שהזנת לו ולא רק זאת אלא שהוא יציג לך את הרשימה לפי רלוונטיות. כמות החיפושים גם תוצג, אבל, לטעמי, רלוונטיות חשובה יותר מכמות. זה כמו לומר שאיכות חשובה מכמות. יהיו מי שיסכימו ויהיו כאלה שלא. בגוגל חושבים שרלוונטיות עדיפה על כמות.

      להמשך...
  • זהר עמיהוד

    מחקר מילות מפתח – חלק 1 מתוך 2

    בעלי עסקים רוצים להיות ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל יש רק מקום אחד ראשון ובעמוד הראשון יש רק עשר תוצאות. מתברר ששיטת "שגר (אתר) וקדם (אותו בגוגל)" לא עובדת אם לא מתכננים מראש והתכנון מתחיל ממחקר מילות מפתח.

      להמשך...
  • מה אמא שלך לא סיפרה לך על פרסום בגוגל – סוגי לקוחות

    יש הרבה סוגים של לקוחות: יש לקוחות שלא מבינים בטכנולוגיה, יש לקוחות היסטריים, מתמקחים, מהללים, פרנואידים ועוד ועוד.

    לענין הפרסום בגוגל יש 3 סוגי לקוחות:

    1. לקוחות שקונים פעם אחת ולא יחזרו לקנות שוב,
    2. לקוחות שקונים מפעם לפעם, זה יכול להיות אפילו פעם במספר שנים
    3. לקוחות שקונים ממך הכל

    הקבוצה השלישית מוערכת בכ- 5% מכלל לקוחותיך. כל מוצר חדש שתוציא, הם יהיו הראשונים לקנות. אמנם הם רק 5% אבל כח הקנייה שלהם יכול להיות לפעמים עד כדי 50% מהרווח שלך.

      להמשך...
  • מה אמא שלך לא סיפרה לך על פרסום בגוגל – זה הכל עניין של איכות

    הרבה מפרסמים בגוגל אינם מודעים שגוגל אינה מציגה את המודעה שלהם 100% מהזמן, במיוחד כאשר אתה מפרסם חדש.

    מפרסמים חדשים זוכים בדרך לחשיפה של 10% מהחיפושים. במילים אחרות, אם בדו"ח היומי שלך אתה רואה שהיו למודעה שלך 2,000 חשיפות (בהקשר למילת מפתח מסויימת), מה שגוגל לא אומרים לך הוא שאת אותה מילת מפתח חיפשו 10,000 איש באותו יום!

      להמשך...
  • מה אמא שלך לא סיפרה לך על פרסום בגוגל – יש משמעות למה שאתה רואה

    היכנס לגוגל, חפש "מילת מפתח". גוגל מחזיר דף תוצאות חיפוש. עצור. אל תיגע במקלדת או בעכבר.

    מה אתה רואה? בדף התוצאות שהינך רואה מופיעים הרבה מאוד סודות שאם תדע לקרוא אותם, תבין את השוק בו אתה נמצא ותוכל לכלכל את צעדיך בהתאם.

      להמשך...
  • מה אמא שלך לא סיפרה לך על פרסום בגוגל – מה לקוחות רוצים

    לא כולם רוצים אותו דבר! למרות שאולי הם מחפשים את אותו ביטוי הם רוצים דברים שונים. למשל, מי שמחפש "מזגן" מה הוא בדיוק רוצה? האם הוא רוצה לקנות, לתקן או אולי להשכיר. יכול להיות שהוא מחפש הוראות שינוי או דרכים לחיסכון בחשמל תוך שימוש במזגן.

    כדי למכור ללקוח אתה צריך להכיר אותו. אתה צריך לדעת מה הוא רוצה, מהי הבעיה הניצבת לפניו, איך הוא מתכוון לפתור אותה ועוד שאלות שאת התשובות עליהן אתה הינך צריך לדעת.

      להמשך...
  • מה אמא שלך לא סיפרה לך על פרסום בגוגל – לפני ואחרי

    הלחיצה על המודעה שלך היא רק חלק מהתהליך שעובר על הלקוח שלך. הקליק הוא הנקודה המחברת בין שני מעגלים: לפני – זהו המצב בו נמצא הלקוח שלך עכשיו, אחרי – זה המצב בו הלקוח שלך רוצה להיות.

    בתהליך הזה של לפני ואחרי יש הרבה פסיכולוגיה, אתה צריך להבין את הלקוח שלך (או במקרה ואתה מקדם עבור מישהו אחר, אז את הלקוח שלו), היכן הוא עכשיו והיכן הוא רוצה להיות. האם תוכל להציע לו פתרון לבעיה שלו? זהו מרכיב חשוב במכירה הישירה: לזהות את הצרכים של הלקוח ולתת לו מענה.

      להמשך...
  • זהר עמיהוד

    מה אמא שלכם לא סיפרה לכם על פרסום בגוגל - 10,000 שעות

    בספר "מצויינים - ממה עשויה הצלחה" שיצא בהוצאות זמורה-ביתן, כתב מלקום גלדוול על המצליחים הגדולים שכולנו מכירים. "למה אנשים מסויימים מצליחים יותר מאחרים?" שואל המחבר, "האם מפני שהם יותר יפים, אינטליגנטיים או שאפתנים?" – מתברר שלא.

    התשובות לשאלה "למה אנשים מצליחים יותר מאחרים?" מפתיעות. לכישרון, אותו מחשיב רוב הציבור כסיבה מספר אחת להצלחה, יש משקל נמוך ביותר.

      להמשך...
  • פרסום באינטרנט

    פרסום מבוסס תוצאות

    תחום האינטרנט תופס תאוצה גדולה מאוד בשנים האחרונות. יותר ויותר לקוחות רואים באינטרנט כלי משמעותי וחשוב במינוף הכנסות החברה, ובהתאם לכך גם גודל ההשקעה.

    תרבות צריכת המדיה באינטרנט עוברת שינוי לאחרונה יותר לקוחות רוכשים מדיה מבוססת תוצאה.

      להמשך...
  • שיווק באינטרנט בעזרת כתיבה ופרסום מאמרים

    איכות הגולשים לאתר היא מרכיב מרכזי בהמרת חשודים (כך הם נקראים באנגלית) ללקוחות (clients). ומה המשמעות לגבינו? גולשים אשר רוכשים את המוצרים שלנו וחוזרים שוב ושוב לאתר.

      להמשך...
  • קידום עסקים דרך רשתות חברתיות

    קידום עסקים דרך רשתות חברתיות

    מי ששוחה ברשתות החברתיות מכיר כבר את המשחק הזה של "איסוף חברים", השאלה היא איך להפיק מזה הזדמנויות עסקיות, לקוחות חדשים ועסקים בכלל.

      להמשך...
  • קידום אתרים ב-Google: נעים מאוד להכיר

    קידום אתרים ב-Google: נעים מאוד להכיר

    קידום אתרים ב-Google – כולם מדברים על זה, כולם רוצים את זה אבל לא כולם יודעים מה זה ואיך בדיוק עושים את זה.

      להמשך...
  • עם הפנים למסך

    ביותר ויותר חנויות ורשתות קמעונאיות נתקלים הקונים במסכי ענק מהבהבים בשלל מסרים. מה עומד מאחורי המגמה הצוברת תאוצה וכיצד נהנים ממנה הן הקמעונאי והן הקונה שלו .

      להמשך...
  • מה בין בניית קישורים ו... דיאטה

    בניית קישורים הינה אחת הפעולות החשובות שבעל האתר צריך לעשות אם הוא רוצה להיות מדורג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש. כמו מרבית פעולות השיווק באינטרנט, גם תהליך זה הינו תהליך מתמשך שלא נגמר לעולם, וזאת הסיבה שזה הזכיר לי... דיאטה.

      להמשך...
  • מגננה ושמה מדיה דיגיטאלית

    מגננה ושמה מדיה דיגיטאלית

    למרות ה"מוזרות" שבעצה, לנקוט בפעולה בזמנים קשים ולהשקיע ב"עזרים טקטיים", הרי שהחדשנות הטכנולוגית העומדת מאחורי פתרונות המדיה הדיגיטאלית, היא בהחלט אחת התשובות לעידוד המכירות, אבל, לא רק

      להמשך...
  • יחסי ציבור באינטרנט

    יחסי ציבור באינטרנט

    רשת האינטרנט חדרה לחיינו לפני כ- 12 שנים בלבד. כולנו עדיין מנסים ללמוד ולהכיר את האפשרויות החדשות הגלומות במדיום זה ולפתח שיטות לייעול תהליכים קיימים אותם ביצענו עד כניסת האינטרנט לחיינו בצורה שונה: קניות, לימודים, תקשורת, מסחר ועבודה.

      להמשך...
  • הכנת האתר שלך לשנת 2010

    גוגל מעדכן מידי פעם את האלגוריתם שלו לחישוב הדירוגים. כמו גם בשנת 2009, גם בשנת 2010 נזכה לעדכון משמעותי בו חלק מהאתרים יעלו וחלק ירדו. הפעם, כנראה, זה לא הולך להיות "טיפול 10,000" אלא אוברול. התכוננו!

      להמשך...
  • הודעה לעיתונות WEB 2.0

    או. קיי. אז כולנו הבנו (טוב, לא כולנו, רובנו, בעצם, לא, חלקנו) את חשיבותם של אמצעי התקשורת החברתיים ברשת. לאורך השנה שנתיים האחרונות ראינו גם שבצמוד לעלייתו (ודעיכתו) של מושג ה- Web 2.0, חלו שינויים בגישה השיווקית הצמודה אליו. אם פעם כולם דיברו על SEO (קיצור של search engine optimization, אותו תהליך של הגדלת התנועה לאתר כלשהו על ידי מיקומו גבוה ככל שאפשר בתוצאות החיפוש במנוע חיפוש) הרי שכיום הבאזוורד הסקסי הזה מפנה בהדרגה את מקומו למוטציה אחרת שלו - ה- Social Media Optimization ובקיצור (כי אין הייטק בלי קיצורים של 3 אותיות) - SMO.

      להמשך...
  • הגבלת הפרסום בדואר אלקטרוני

    ב-1 בדצמבר, ניכנס לתוקפו תיקון לחוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40 ),התשס"ח- 2008 עיקרו למנוע מגופים שונים לשלוח דואר לנמענים אשר לא ביקשו ו/או אישרו את קבלת הדואר.

      להמשך...
  • ארבעת הסיבות מדוע הדירוג בגוגל יכול להשתנות

    יכול להיות שתרגישו נוח כשאתם רואים את האתר שלכם ראשון בגוגל, אבל שום דבר אינו מובטח, הדירוג ישתנה - בזאת אתם יכולים להיות בטוחים.

      להמשך...
  • ארבעת הכללים להיות בגוגל

    במצב בו הינך נמצא במקום ראשון בגוגל או בין המקומות הראשונים בדף התוצאות על פי מילות מפתח – אתה יכול לצפות לגולשים רבים באתר שלך אשר מתעניינים בשירותים או במוצרים שלך. התוצאה יכולה להתבטא בעלייה במכירות. זאת הסיבה לכך שרבים רוצים להיות במקום הראשון או בשלישייה הפותחת...

      להמשך...
  • איך לעשות שימוש ברשתות חברתיות כדי למנף את העסק שלך

    רבים רשומים, או שמעו על: פייסבוק, טוויטר, קפה דה-מרקר, לינקאדין. האם אתם יודעים איך למנף את הרשתות החברתיות להשגת לקוחות?

      להמשך...
  • איך מנועי החיפוש מציגים את האתר שלך?

    האתר שלך הינו עתיר תוכן, העיצוב בו משובח, התמונות נהדרות ותנועות הגולשים בו ערה. עם זאת, מנועי החיפוש מציגים אותו בארבע שורות טקסט. האם אין זה מאכזב שתמצית האתר שלך בתוצאות החיפוש (SERP - Search Engine Results Page), שמטרתה לגרום ללקוחות ללחוץ בעכבר, מוצגת בטקסט ורק טקסט

      להמשך...
  • אני רוצה עמוד בפייסבוק

    חברה שאין לה כיום עמוד בפייסבוק מרגישה מחוץ למשחק. הבאזז העולמי החזק ובעקבותיו החדירה החזקה של פייסבוק לכל רובדי הקהל הישראלי לא משאירה ספק שאם אתה רוצה שחברתך תהיה בעניינים אתה צריך להכניסה לפייסבוק. מקדמי אתרים, בוני אתרים, אנשי תוכן כל אלו זוכים ליהנות מ"נשורת" הפייסבוק השוטפת את ישראל. המשפט הנפוץ ביותר שבעלי מקצוע אלו שומעים כיום הוא: "אני רוצה עמוד בפייסבוק".

      להמשך...
  • Web 2.0 - כולנו יחצ"נים

    הרשתות החברתיות באינטרנט הן המנצחות הגדולות של השנתיים האחרונות ואין חולק על כך. למרות שמדובר בתופעה שכבר אינה חדשה, הרשתות החברתיות – דוגמת Facebook, Linked-in, MySpace, דה מרקר cafe ואחרות - הולכות ותופסות מקום מרכזי בחיינו עד ש"אם אתה לא שם, אתה (כמעט) לא קיים". וגם אם אתה כבר "שם" אתה קודם כל חייב למצב אותך נכון ברשת : שיהיו רשומים אצלך מספר חברים מסוים ורצוי שנמנים על החוגים הנכונים, שאתה מעדכן את האלבום מדי פעם בהגיגים ותמונות וכמובן משתמש באפליקציות הכי ה"קוליות".

      להמשך...

דף הבית  | פרופיל המרכז  | מאמרים  | לקוחות  | ייעוץ עסקי - צוות היועצים  | קורס מכירות | הדרכת מכירות  | יעוץ עסקי  | למען הקהילה  | צרו קשר  | הלוואות בערבות מדינה  | סרטונים והדרכות שלנו
כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לשיווק    בניית אתרים